Zájemce není kupující......

Zájemce není kupující......

KVĚTEN 2012      I v režimu propagace a podpory prodeje nemovitostí PROLUX Consulting Int. platí, že zájemce není v prvotní fázi kupujícím.

Prodej nemovitosti či její nákup je bezpochyby důležitým životním rozhodnutím pro každého z nás. Z řad těch, co mají zájem o koupi nemovitosti, nebo upřednostňují investice do nemovitosti před investicí např. do finančních, akciových či dluhopisových fondů se stávají zájemci o koupi nemovitosti. Je dnes samozřejmostí, že fungující realitní kanceláře prezentují své nabídky s pomocí různých vyhledávačů, které po zadání prvotních kriterií výběru typu nemovitosti, ceny, lokality nabízejí aktuální nabídku z portfolia dané realitní kanceláře.

V reality PROLUX je již několik let samozřejmostí, že zájemci o koupi, se kterými je            v režimu propagace a podpory prodeje ihned spárována vaše nabídka s jejich poptávkou po nemovitosti, jsou soustředěni v propracované firemní databázi. Prověřením této dlouholeté práce lze konstatovat, že zájemci, soustředěni z celé ČR v této firemní databázi, jsou nejčastějšími kupujícími. Další významnou skupinou jsou poptávající, kteří reagují na poutači a bannery označené nemovitosti “na prodej”, které jsou společně s kontaktem na profesionální službu dané kanceláře ihned k dispozici pro provedení prohlídky. Třetí skupinou zájemců jsou lidé, reagující z pohodlí kanceláří a domovů na internetové nabídky realitních serverů. Všichni výše uvedení jsou stále zájemci, kteří před vlastním nákupem musí nemovitost vyhodnotit, prohlédnout fyzickou prohlídkou, prozkoumat okolí dané nemovitosti a předložit vám k rozhodnutí prostřednictvím RK jejich cenovou nabídku. V případě, že je nabízejícím klientem cenová nabídka odsouhlasena, hovoříme o prodejní ceně nemovitosti a přechodu nabízejícího do statutu prodávající, analogicky pak přechodu zájemce o koupi do statutu kupující. Pouze kupující předkládá nabídku v reálné tržní ceně, kterou je schopen a ochoten bez nátlaku a zvláštní obliby uhradit prodávajícímu v daném místě a čase, přičemž o prodeji se rozhoduje pouze vlastník nemovitosti.

Byli jste osloveni zaměstnancem call centra reality PROLUX Consulting Int., že na typ nemovitosti, kterou vlastníte, existují zájemci, které evidujeme v naší firemní databázi? Nezaměňujte tento pojem za pojem “kupující”. Dopřejte čas na životní rozhodnutí těmto zájemcům s podporou profesionální a nepřetržité služby zaměstnanců, vaše nemovitost bude s vaší součinností prodána okamžitě, pokud tento prodej sami umožníte.

zdroj:   www.reality-prolux.cz



mobilní verze
Partnerské servery: SurfListings, Car Wrap US, PJ Rent