REKLAMNÍ KAMPAŇ JE DALŠÍM MARKETINGOVÝM NÁSTROJEM PODPORY PRODEJE

REKLAMNÍ KAMPAŇ JE DALŠÍM MARKETINGOVÝM NÁSTROJEM PODPORY PRODEJE

Zaujmout další skupinu zájemců o koupi reklamní kampaní, podporující prodej nemovitostí, investovat další finanční prostředky a práci všech....

 

ÚNOR 2012     Rozsáhlou reklamní kampaní napříč celou Českou republikou se rozhodli pokračovat v PROLUXU v novém systému podpory prodeje nemovitostí klientů firmy. Účelově vyrobené reklamní bannery a poutače, samolepky, cedule – vše variantně zpracované v maximální kvalitě. Podpora prodeje zahrnuje okamžité oslovení několika skupin zájemců o koupi nově systémově zpracované zakázky.  Označené poutačem Na prodej jsou zakázky nabídnuty skupině zájemců kteří procházejí a projíždějí v dané lokalitě. Po dodání podkladů k zakázce je tato nabídnuta druhé skupině – tedy zájemcům z rozsáhlé firemní databáze, s kterými komunikují koordinátoři obchodů od momentu zpracování zakázky až po sjednání expresní prohlídky. Třetí skupina zájemců je generována ze zájemců, přicházejících dnes již spíše podpůrně z internetové nabídky na předních realitních a vlastních serverech s vysokou návštěvností.

Rozsáhlá reklamní kampaň připravovaná v PROLUX v těchto dnech má za cíl pracovat s lidmi, kteří doposud nevyužili žádnou z výše uvedených forem zájmu o koupi či prodej nemovitostí. Veškeré dotazy těchto zájemců, reagujících na bannery při hlavních a páteřních komunikacích okresů České republiky profesionáně obslouží call centrum společnosti s vyškolenými operátory a zaměstnanci prodejního centra firmy a na rozdíl od formy zprostředkovatelské, poskytnou v režimu podpory prodeje veškeré informace k zakázkám našich klientů.

zdroj:  www.nabidka-prolux.cz

 



mobilní verze
Partnerské servery: SurfListings, Car Wrap US, PJ Rent